New In: Jag har varit på H&M igen...ops.

Jag och H&M asså...Jag går in där för att kolla upp en grej, fixa något eller följa med någon som måste dit. Jag kommer 9 av 10 gånger ut med en påse i handen. Och den 1 av 10 gånger jag inte gör det gnäller jag till mig själv inombords...Någon som känner igen sig? Men detta var vad som fick följa med hem senaste besöket.
Var inne på H&M i måndags. Kom ut med dessa två ovanför! En crop top med sötaste trycket ever, som jag höll på hänga tillbaka för den kändes för "söt" för mig men kom på att jag kan matcha upp den med lite fejk läder. Hängsel kjolen gör sig inte rättvis på bild så vida den inte sitter på. Som ni får se i framtiden hopefully i en ootd (som jag ska bli bättre på...)! Greppa även tag i en grej ifrån sminkhyllorna, som jag glömde knäppa en bild på men var en Master Smoky Eyeshadow Pen (i färgen Smoky Black) som ni ser nedanför, är ifrån Maybelline.
Jag gillar den starkt, amatör sminkare som man är. Vi bråkar lite fortfarande när det gäller smudge delen av saken...men vi ska nog bli sams snart och eviga vänner.

Kommentarer
Postat av: Christina

Snygga saker :) Jag har också länge varit nyfiken på den där kajal pennan, men varit osäker om den är för hård och svår att sudda och ha i vattenlinjen :/ Säg gärna till vad du tycker om den efter att ha använt den ett tag :P

Svar: Tack ^^ Det jag känner just nu över den är att den är hård att sudda, speciellt om man bara använde det som kommer med den (går lättare om jag använder mig av smudge + smokey penslar jag redan hade) men samtidigt är jag som sagt amatör haha. På t.ex Youtube har dom lätt att sudda ut den :) Tror det är vanesak ^^
Kitten

2014-02-14 @ 00:21:53
Postat av: Bunny Therése

Oh, köpte oxå den smudgern för jag suuger på att sminka mig. Tog sin lilla tid men nu blir det riktigt bra! Mycket bra fuskpenna!

Svar: Good to know! Den är jäkligt svår att arbeta med nu i början...men märker det blir bättre för varje gång man kör :P Har du fler färger än svart? Sugen på testa några andra för mer effekt om inte annat...
Kitten

2014-02-14 @ 23:02:55
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Jaaa, den var helt hård man ba AJ! Mina linser gled omring i hela ögat och grejer ahahah! Men sen fick man till det! Har inte använt den på ett tag nu, ska nog göra det ikväll igen får vi se hur det går då :P
Nääääh, jag bara bara svart ;)

Svar: Jo tack! Börjar bli smått frustrerad på den haha...eller man är inte alltid pepp på att peta ut ögat på morgonen haha :P Teach me how, yoda!
Kitten

2014-02-15 @ 13:18:24
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0