{{ Looking back to when Dreams Come True... }}

Stunder i livet man kan leva på för alltid. Jag tänker tillbaka mycket speciellt i stunder i livet som just nu när det är extra tufft att vilja leva för att göra en lång historia kort. Och en stund i mitt liv jag alltid tänker på då är stunden då korten ovanför togs. Stunden när jag träffade min största idol James Marsters (mest känd för sin roll som Spike i serien Buffy) IRL. Minns hur jag stod där i långa kön i Milton Keynes en regnig dag i maj år 2007, hjärtat dunkandes så jag trodde det skulle sprängas när jag steg närmare och närmare denna karl som genom sin musik och skådespelari hade räddat livet på mig dagligen i flera år. Det var min största dröm som gick i uppfyllelse. Den känslan när han la armen om mig, när jag fick en kram när jag gick in går inte att beskriva på annat sätt än att jag fick uppleva 100% lycka för första gången i hela mitt liv. Och jag blir alldeles varm och ler för mig själv när jag tänker tillbaka på den stunden. Den är värd allt.

Kommentarer
Postat av: Christina

Fan va coolt! Älskar James Marsters/Spike också :D

Svar: Han är en gud <333
Kitten

2014-02-18 @ 19:27:24
Postat av: Bunny Therése

Såna upplevelser är obeskrivliga! <3

Svar: Ja, man försöker beskriva så gott det går men man önskar man kunde överföra den där känslan man får i hjärtat <33
Kitten

2014-02-18 @ 21:42:52
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0