{{ I Claim This Day To...Lill Fredag! }}

Har några minuter kvar på lunchen då jag tog lite senare idag så passar på att blogga lite. Var förbi Bik Bok som planerat, fick tag på linnet + något mer hihi. Köpte mig en laktosfri stor latte på vägen tillbaka till kontoret också. Nu blir det att jobba ca 2 timmar till innan promenad till psykologtid! Middag hos föräldrarna ikväll så kaninmys står på kvälls schemat. Jag är slutkörd men like...in a good mood. Har lite lite pepp i mig idag och tar till vara på det. Bara det att jag små ler helt plötsligt värmer i hela hjärtat på mig. Bra dag so far. Och jag har utsett torsdag till Lill Fredag! Då jag jobbar hemma fredagar får jag ju sovmorgon så torsdag brukar handla om filmkväll m.m. Men det är ikväll! Nu är min lunch slut så nu är det jobba som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0