{{ Daryl "Baby" Dixon }}

Daryl Dixon, men inte Daryl Dixon ifrån nyaste avsnittet av Walking Dead. Önskar fan jag hade tid att göra en fin ny edit av senaste (kanske något jag ska börja bjuda på mer i bloggen who knows) men en nypillad av en gammal får duga helt enkelt så här innan jobbet, karln är ju snygg no matter what!
 
Sitter just nu med mitt morgon kaffe och vet knappt om jag är vaken eller inte. Fick lite mer timmars sömn än natten before men inte tillräckligt. Men är bara att bita ihop och göra det bästa utav det!

Kommentarer
Postat av: Linda Filth ♥

världens finaste. <3

Svar: Ja <333
Kitten

2014-02-18 @ 11:29:44
URL: http://theroadtohappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0