{{ Bik Bok Öppnar I Nyköping }}

Idag slår Bik Bok upp dörrarna i lilla Nyköping! För mig som är shopping tokig (och älskar Bik Bok) är det awesome news! Ska göra allt för att hinna dit en snabbis på lunchen idag. Ovanför ser ni lite cravings. Idag hoppas jag på att kunna få med mig Absofuckinlutely linnet hem, ett måste för alla SatC fans! Det andra...ja, ska försöka att inte köpa allt ärligt talat men blir svårt ;) Var ju löning i veckan höhö. Vet ju inte sortimentet än men lokalen är inte den minsta Bik Bok lokalen jag skådat så håller tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ändå rätt tjusiga grejer där nu igen! Länge sedan jag var och kikade på BikBok… får ta mig en tur om jag har pengar kvar efter SciFi-mässan nu i helgen haha

Svar: Ja, dom har vågor som t.ex Ginatricot med grejer som faller en i smaken :P Haha med tanke på att du är ett Doctor Who fan (om jag minns rätt) är risken stor pengarna tar slut om det är samma försäljare som i november ;)
Kitten

2014-02-27 @ 17:06:43
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Svar: Ja men precis. Gina är dock verkligen en butik som antingen har BLÄ eller YAY plagg, inget emellan haha!
Jaaaa.. har sett att det ska komma sjukt massa mer awesome booths jämfört med förra året här i Malmö *_*

Svar: Ja, dom har inte ens något bra basic <.< Och har dom det är det billigare för likadant på annat ställe haha!Oooo nice, hoppas du fyndar stort! :D Jag har värsta rama convention-crave men får se kanske blir London Film & Comic i sommar :'3
Kitten

2014-03-01 @ 09:55:03
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: ♫♪ sandra

snyggt!

Svar: Tack :)
Kitten

2014-03-02 @ 18:10:20
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0