Samsung Galaxy S5 Mini

Då min förra mobil började ge upp och krånglade för mycket för det skulle gå så har jag nu skaffat mig en ny! Det blev en Samsung Galaxy S5 mini som släpptes i veckan :) Då en vanlig S5 och liknande är alldeles för stor för min smak hehe. Jag älskarn!
 
Translation:
Since my last phone started to give up and did not work much at all I got myself a new one! I got a Samsung Galaxy S5 mini which was released this week (in Sweden at least). Since a normal S5 is way too big for my taste hehe. I love it!

Kommentarer
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

Kul med ny telefon :D Jag har en iPhone 5 så behöver inte byta än på länge :p

Svar: Yes! ^^ Hehe nä :P Inte så mycket för iPhones, känns som man betalar ett par tusen mer bara för apple märket x)
Kitten

2014-08-08 @ 10:41:09
URL: http://nattstad.se/idahtt
Postat av: Karin

Åhh, var har du hittat bakgrundsbilden?

Svar: Online :) Sök typ "Zombie wallpapers" ^^
Kitten

2014-08-08 @ 18:42:30
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Oj, en mini 5:a? Jag har fortfarande kvar 3:an:) Älskar min samsung enda felet med min är att den tar kassa bilder vilket inte mina tidigare samsung har gjort. Tar din bra bilder?

Svar: Yes, släpptes i veckan :) Jag hade en Mini 3 innan denna som jag älskade högt (tills den började bitch facea haha). Inte provat kameran så mycket än men vad jag har tagit så tar den väldigt bra för att vara en mini samsung :) Mycket mer lägen m.m liknande de "stora" telefonerna.
Kitten

2014-08-09 @ 12:44:29
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0