M O N D A Y

Efter en helg fylld av gåendes i stan med awesome folk sitter jag här en ny måndag jobbandes med kaffe koppen i högsta hugg. Måndags död som alltid för det går bara att fly undan ifrån. Det ska bli 30 grader varmt idag och jag är inte glad någonstans åt detta. Värmebölja 2.0 är här!
 
Translation:
After a weekend walking around in town with awesome people I'm sitting here yet another Monday working with my coffee cup ready. Monday dead as always because there's just no escape from it. It's gonna get super hot today and I'm not amused at all. Heat wave 2.0 is here!

Kommentarer
Postat av: Ang Starfighter

I want this fudging heat to go away! Och jag blir så irriterad på folket som skickar runt de där bilderna på snö och klagar på oss som klagar på värmen, I'm like JAG HADE OCKSÅ VARIT GLAD OM JAG FICK VARA LEDIG (och sitta instängd i min mörka lägenhet och spela/se film) ISTÄLLET FÖR ATT JOBBA I DEN HÄR VÄRMEN OCH KVÄVAS GAAAAH

Svar: MEN TYP!! Och jag måste ha missat när "Det är olidligt varm, detta är inte normalt i Svergie!" var kod för "GE MIG SNÖ!" D: Hade någon lassat av ett ton snö hade jag dykt i skiten dock, I shit you not woman xD
Kitten

2014-08-04 @ 16:46:23
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0