Kitten On A Leash

En rolig note jag glömt berätta som hände under HP utställning är att jag gick kopplad, bokstavligt talat. Utmanade en person som har typ lika få hämningar som mig själv och då går det som det går haha. Jag hade ju gett mig in i det själv så var bara att acceptera, även han som instagrama bilden ovanför innan vi gick in. Men vi är lite knäppa här i stan i hela gänget så därför har vi alltid kul.
 
Translation:
A funny note I forgot to mention about the HP exhibition was that I was on a leash, literally. I challenged  someone who is on the same level of weird and awesome like myself and that's was that lol. But we are all like that in the gang I hang around in my town so it's all good, which is why we always have an awesome time.

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

fin blogg du har!

Svar: Tack! :)
Kitten

2014-08-18 @ 15:39:17
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0