Funko // Mystery Minis

Har fått dille på dessa små sötingar! Funko figurer är ju något jag vill samla på mer och köpte mina 3 första större en Stockholm tripp. Fick två minis i present av en polare inom TWD sen var det kört! Tänkte dom jag får dubbelt av kommer jag antingen sälja, ge bort och till och med kanske tävla ut i bloggen?
 
Translation:
I have a little obsession of these little darlings! Funko figures is something I want to collect more and I bought my first 3 bigger ones in Stockholm a while ago. I got two minis as a gift from a friend from TWD and then I was doomed! I thought those I get doubles of I'll sell, give to someone or maybe even have a give away here?

Kommentarer
Postat av: Sändrä!

Är det blind boxes? Dom är alltid roliga! Vart köpte du dom där finisarna? Det där ser ut som Eddard ♥

Svar: Yep! Dom finns på Gamestop i stan :)
Kitten

2014-08-02 @ 03:03:17
URL: http://precise-poetry.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0