5 Things You (maybe) Didn't Know About Me:


  1. Jag har en permanent bula i pannan efter en klant minut i barndomen.
  2. Jag föredrar Marvel över DC.
  3. Jag klär mig som jag gör för att känna mig mer säker i min egna kropp.
  4. Jag är ofta för lojal mot folk som inte alls förtjänar det på långa vägar.
  5. Jag var sjukskriven gymnasie tiden så jag har faktiskt inte gått gymnasiet på det stora hela.
Translation:
  1. I have a permanent bump on my forhead after hitting it badly being a kid.
  2. I prefet Marvel over DC.
  3. I dress the way I do to feel more secure in my body.
  4. I am too often too loyal towards people who don't deserve it at all.
  5. I was sick listed my last years of school so I actually haven't finished it yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0