Yesterdays Outfit // GoT

En av två grejer som dök ner hemma hos mig i veckan. Min finaste klänning! Tills jag får hem min Deathly Hallows klänning...Så fort jag fått hem min Snape GFT så tror jag att jag är redo och utrustad för att ge en guide/betygsättning på BM kopior som finns på Ebay. Vore det något?
 
Just nu håller jag på städa upp lite här hemma. Mr Wookie kommer senare, blir lite bilande i stan sen ska vi käka middag hemma hos mig.
 
Translation:
One of two things that arrived this week. My most lovely dress! Until I get my Deathly Hallows dress home that is...Soon as I get my Snape GFT home I think I'm ready to do a BM copy review. Would that be something?
 
I'm in the middle of cleaning up around the home. Mr Wookie is coming by later and we're gonna hang out for a few hours.

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Ja gör gärna en betygsättning!!

Svar: Ska fixa ihop en bästa jag kan sen när Snape GFT kommit :) Har inget att jämföra med men tänkte med storlekar, material m.m ^^
Kitten

2014-04-28 @ 09:05:27
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0