WITCH PLEASE

På det stora hela är jag besviken på denna kollektion ifrån BM men finns några snygga stuff. Tartan forever in my heart liksom! Jag må klä mig svart på svart på svart med lite blod och mera svart men Clueless fashion kommer alltid ligga mig nära hjärtat och är just det speciellt den gula tartan trycket får mig att tänka på.
 
Translation:
I'm disappointed when it really comes to it with BMs Witch Please collection but there are a few good stuff. Tartan foreven in my heart! I do dress in black on black on black with a bit of blood here and more black but Clueless fashion will always be precious to me and it's just that the yellow tartan makes me think of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0