The Walking Dead: TV Series 5 - 6 inch Action Figure - Merle Walker

Jag beställde hem Windows 7 igår, då jag ska bygga ny dator om en till två löner hihi. Kan hända att något (det ovanför) smög sig ner i kundkorgen...För priset 189kr kunde jag inte låta bli! Fangirlen tog över och klickade hej vilt helt enkelt.
 
Sitter på kontoret med Johnny Cash på i bakgrunden. Mitt humör är low looow loooow idag. Eller jag är väl "low" varje dag men vissa dagar, som idag, är det extra jobbigt. Har lunch så ska väl försöka peta i mig något, aptiten har svikit mig igen. 
 
Translation:
I ordered Windows 7 yesterday because I'm building a new computer soon hehe. It can be that something else sneaked into the cart...For the price they wanted I couldn't help myself. The Fangirl took over and clicked like there was no tomorrow.
 
I'm at the office with Johnny Cash on. My mood is low looow loooow today. Well I'm low every day but some days, like today, it's extra hard. On my lunch so suppose I'm gonna try and eat something, my appetite has left me again.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Bra med Cash när man är low, han muntrar alltid upp! <3

Var har du hittat Merle så billgt? :D

Svar: Cash är bra <3
Han hittade jag på Webhallen :P Han vinkade så fint så han var ju tvungen att flytta hem till sin bror haha xD
Kitten

2014-04-03 @ 07:42:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0