Surfing the Harley Quinn vibe today

Surfing the Harley Quinn vibe today!
 
Sitter på kontoret och lyssnar på Marina and The Diamonds medans jag petar i min matlåda. Haft huvudvärk i 3 dagar nu och idag verkar den öka. Så trött på skiten. Känns som jag borde be om ursäkt till min kropp för jag kämpar för att fungera som människa i dagliga livet. Varför är jag inte "normal"?
 
Translation:
At the office listening to Marina and The Diamonds while I'm poking around in my lunch. Been having a headache for 3 days now and today it seems to get worse. I'm so sick of this shit. Feels like I should apologize to my body for fighting daily to work as a human. Why am I not "normal"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0