{{ Supernatural Nails }}

First of all, jag och nagellacket (speciellt den vita) kom inte överens igår. Vi låg i krig och jag gav mig med halv awkward naglar till slut för de jävlarna vann! Men det är Supernatural tema på dom så like, it's all good!
Sitter just nu på kontoret, Batman klädd idag. Har lunch så ska käka min matlåda sen kicka igång jobb hjulen igen. Jobbar till 16.00 idag och ska träffa min syster efter jobbet, mys!
 
Translation:
First of all the nail polish and me did not get along yesterday. We were at war and I gave up with half bleh nails because the fuckers won! But it's Supernatural themed so it's all good!
 
At the office right now, Batman outfit today. I'm on my lunch so I'm gonna eat my food then get back to work. I have a few hours left and then I'm spending some time with my sister, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0