Saturday // April 12th

Igår knallade jag runt i mina nya Deathly Hallows leggings! Så comfy! Efter jag gick av jobbet så mötte jag upp Elenor sen gick vi hem till mig och fikade. Köpte av 4 st Lord of The Rings figurer av henne också, kunde inte hålla mig asså.
 
Idag är jag uppe olagligt tidigt för en lördag och anledningen är att mina föräldrar kommer förbi sen. Ska få hjälp lite lite stuff, en sak är att sätta ihop soffbordet. Jag må vara crafty i många områden men när det kommer till sånt not so much.
 
Translation:
Yesterday I walked around in my Deathly Hallows leggings! So comfy! After work I met up with Elenor and then we went back home to me and hade a few cups of coffee. I bought 4 Lord of The Rings figures of her, couldn't help myself.
 
Today I'm up super early for a Saturday and the reason is that my parents are coming by later. They're gonna help me with a few things, put togehter my living room table for example. I may be crafty in many areas but when it comes to that stuff not so much.

Kommentarer
Postat av: stefan

Coola figurer :) vill du sälja;)

Svar: Med tanke på att jag köpte dom själv igår så nej :) Och säljer aldrig bort mina figurer ^^
Kitten

2014-04-12 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0