Monday April 7th // 2014

 Har lunch på kontoret. Ändrat om mina tider lite (eller location rättare sagt) så börjar idag att jobba hela dagarna (förutom fredag då jag jobbar hemifrån) så slutar 16.00 istället för 17.00. Känns bra och tror det är bra för mig på det stora hela. Jag har väldigt svårt att bryta av jobb med ledighet, till stor del för jag älskar det jag gör. Men psykiskt sätt är det inte bra på långa vägar. Så är dags att skärpa till mig och börja lyssna på mig själv igen.
 
Translation:
Lunch at the office. I've changed my hours a bit (well location more like it) so starting today I work all day from the office (except Fridays when I work from home) so I get off work 1 hour earlier than before. It feels good and I think it'll be good for me. I have a very hard time to keep work and time off seperated, big reasons being because I love what I do. But it's not good for me at all. So it's time to get real and start to listen to myself again.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0