Just Another Tuesday Morning

Tisdag morgon och jag vill mysa i soffan med en stor kopp te tittandes på Luc Besson filmer. Men innan jag kan göra det ska jag först jobba sen fixa håret hos syrran ikväll. Kommer jag hem inte allt för sent ska jag titta på Léon.
 
Translation:
Tuesday morning and I want to be comfy in the couch with a big cup of tea watching Luc Besson movies. But before I can do that I have to work and then get my hair fixed at my sisters tonight. If I don't come home too late I'm going to watch Léon.

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Shit aldrig sett den, men borde väl

Svar: Den är så bra! :3
Kitten

2014-04-15 @ 09:42:48
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0