{{ Good Saturday }}

Då jag hade svårt att hålla mig vaken imorse så började jag göra lite nya smycke designer. Drog på Half-Blood Prince soundtracket och Harry Potter nördade gärnet! Efter soffbordet blev ihopsatt med hjälp av pappa så drog vi iväg på en liten roadtrip.
 
Förutom det har jag mest plockat lite idag i lägenheten. Sov en alldeles för lång middag när jag kom hem vilket har resluterat i att jag nog kommer vara uppe till imorgon bitti. Vad har ni haft för er idag?
 
Translation:
Had a hard time staying awake this morning so I started some new jewelry designs. Put on the Half-Blood Prince soundtrack in the background and Harry Potter fangirled away! After I got help putting my living room table together I went on a roadtrip with my parents.
 
Besides that I've mostly fixed small things around the apartment. Had a way too long nap after I got home which led the the result of me probably being up until tomorrow morning. What have you been up to today?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0