{{ Good Morning }}

Igår hittade jag en taklampa till vardagsrummet. Funderar smått på att köpa samma modell fast i vitt till sovrummet...tror stuket på den m.m i vitt skulle passa bra där inne faktiskt. Sitter och jobbar lite till kaffet men ska snart ta paus för att göra mig redo för resten av dagen på kontoret. Gör inget speciellt efter jobbet idag, jag ska ha mig en "mig" kväll :)
 
Translation:
Finally found a lamp for the living room! Thinking about buying the same design but in white for the bedroom...I think it would go well in there. I'm drinking coffee and working a bit at the moment but it's time soon to get ready for the rest of today. I'm not doing anything special today after work, going to have a "me" night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0