Good Morning

Hej mitt namn är Kitten och jag är inte en morgon person. Jobbar som vanligt till 16.00 idag och efter jobbet ska jag slå ihjäl 2 timmar på stan i väntan på att få håret fixad av syrran efter salongen stängt. Ska klippas och färgas! Blev ju skjutet på pga tråkiga händelser förra veckan. Jag lär spendera dom 2 timmarna shoppandes...
 
Translation:
Hi my name is Kitten and I'm not a morning person. Working as usual today and after that I'm gonna spend 2 hours doing nothing while waiting to get my hair fixed. Gonna cut it and dye it! Was going to do it last week but since life became shitty I skipped it. Knowing me I'll spend those 2 hours shopping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0