Friday!

Istället för middag hemma hos föräldrarna igår (ska dit ikväll istället) så fick jag mitt hår fixat! Älskar hur känslan av nyklippt hår + färgat inte är en främling för mig längre hihi. Bilder kommer, om jag lyckats få en bra bild på det :3
 Just nu sitter jag och morgon pausar lite i jobbet innan jag kickar igång igen om en stund. Hostar, nyser och snörvlar...tack pollen, verkligen.
 
Translation:
Instead of dinner at my parents yesterday (going tonight instead) I got my har fixed! Love that the feeling of newly cut + dyed hair is no longer a stranger for me. Photos will come, if I can succeeded getting a good one :3
 
Right now I'm having a morning break at work before I start again to work the rest of the day. I'm coughing, sneezing and have a itchy nose...pollen allergies...bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0