{{ SATURDAY // Möbel Jakten Börjar }}

Untitled Untitled
Drar iväg snart med föräldrarna, dags att börja kolla på möbler inför framtida flytten! Önskar nu bara jag faktiskt hade ett datum...eller vad för lägenghet jag hamnar i haha. Det som har prio 1 på sig är säng och en soffa. Enda jag äger i möbelväg är köksbord + stolar, byrårar (stavas det ens så? haha), sen ett större databord jag använder som arbetsplats också. Är väl inte så "enda" men utan en säng och en soffa känns det som det. Ciao darlings, hoppas ni får en fin fin lördag! Har ni för er idag, mina fina darlings? Och jag svarar på kommentarer osv när jag kommer hem ^^

Kommentarer
Postat av: Alice

Alla jag känner är upptagna idag, så jag kommer väl sitta hemma och läsa en bok eller spela nåt spel. ^^

Svar: Inte helt fel det heller ibland! ^^ Ska själv knalla till PS3et och lira lite Skyrim snart :)
Kitten Black

2013-09-14 @ 10:27:32
URL: http://miranodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0