{{ RIDDICK // VAD TYCKTES? }}

Jag vet inte om det är för jag har väntat nästan 10 år på en ny Riddick film (halvt orolig det aldrig skulle komma en alls) men jag tyckte den var...mja inte så bra som jag hade väntat mig. Det är en bra film don't get me wrong! Jag fick bara inte den där extrema "omg omg OMG!" känslan jag brukar få. Kan vara jag hade jävligt höga förväntningar. Är liksom bara. Dom som gjort filmen har väntat en evighet på att få göra den m.m...och så gör dom inte mer än så liksom? Så en stor del av mig är ärligt talat jäkligt besviken på denna film, även om den var bra.

Kommentarer
Postat av: Ang

Det är det jag är rädd för också, att man har byggt upp så himla höga förväntningar under årens lopp som den inte kommer kunna nå upp till :/ men, nu när jag ser att du tyckte den var lite sisådär, då sänktes ju mina förväntningar så nu kanske jag tycker den är grym! Thanks :D

Svar: Ja, men är inte ofta inom det området av film man blir besviken haha. Jag tror om jag får se den igen, and know what to expect typ, så kommer jag älska den mer. För det är en bra film just not "the movie I wanted"...O.O
Kitten Black

2013-09-23 @ 08:26:51
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jo, den var ju sämre än väntat den där filmen. Men så kom jag på att jag inte riktigt gillade de andra två heller.

Svar: Jag gillar dom andra 2 starkt var av att denna gjorde mig så besviken :/
Kitten Black

2013-12-22 @ 00:26:37
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0