{{ Måndag 23 September }}

Uncivil dusk, 2
Måndag, min eviga fiende haha. Med en förkylning som fortfarande pendlar ifrån "Jag känner mig frisk" till "Har jag feber igen?" på några timmar blandat med en halvt sömnlös natt är jag extremt seg idag. Men det är bara att göra som vanligt och bita ihop. Bita ihop tills jag landar en lägenhet och flyttar till eget igen där jag kommer få mer energi/fungera bättre vilket betyder mer energi till mitt immunförsvar osv. Måste bara härda ut...sjukt hur kroppen tar stryk egentligen när ens psyke är på minus fronten.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Usch ja, det är helt galet! En stressad kropp är en sjuk kropp. Usch fy jag tror att jag dör snart :P

Svar: Know the feeling xD Hoppas saker och ting lugnar ner sig snart för dig! <33
Kitten Black

2013-09-23 @ 20:55:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0