{{ Måndag 16 Sept 2013 }}

Måndag! Normalt sett brukar jag se det som "ännu en vecka utan egen lägenhet buhu" men jag ska börja se det som "en dag/vecka närmre ny lägenhet!", vända om kugghjulen i huvudet lite så kanske man slipper en del ångest.
Först blir det kontoret ett par timmar och efter jobb så blir det att fira mamma som fyller år idag. Vilket betyder det är mindre än 2 månader tills jag fyller, blir 26 i år, fy fan. Är höst väder på riktigt idag så får nog äntligen dra på mig en av mina mysiga tröjor utan att dö av värmeslag i processen.

Kommentarer
Postat av: catarina

*16 sep ;*

Svar: ahahaha tur nån tagit av sig sömn mössan xD Tack tösen <333
Kitten Black

2013-09-16 @ 08:16:22
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0