{{ leggings snack så här en tisdags morgon }}

Igår tänkte jag att fan jag vill ha lite färg idag, så jag drog på mig mina galaxy/blixt leggings. Passade på att break in mina nya kängor med hehe. Jag vill ha mer färg i stilen, jag klär mig svart på svart och sen lite svart 99% av tiden. Mest för när jag provar med färg i allt så känner jag mig olustig för jag är inte van. Och när jag inte är van oj oj då pikar ångesten upp snabbt tills jag vänjer mig. Men det gick så bra igår så jag köper in mer leggings som inte har basen svart ifrån Ebay :) Hittade två stycken igår för en billig peng, check it out below! Ok, ett par är svart/vita men jag tycker det räknas xD.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0