{{ Full Rulle! }}

Har lite tid att slå ihjäl så passar på att blogga lite snabbt :) Det är full rulle idag på jobb fronten så är förbi kontoret en sväng! Men sen blir det hem igen och fortsätta jobba där hihi. Blev ändrade planer med Riddick då den ej kommer till Nyköping (blev så jävla sur wtf?!) så Mr Wookie räddade mig ifrån att bryta ihop totalt och jag drar idag ut på landet så ska vi bila iväg imorn för att se den. Vi ska ta oss ett inlägg någon gång om exakt varför jag reagerar så starkt när det gäller mina fandoms. Tror aldrig jag har berättat hur jag blev en fangirl osv, varför det betyder liv eller död för mig ibland.
 
Svarar på kommentarer lite senare, hoppas ni har en sweety sweet fredag raringar! Och kul ni tycker till om min blogg osv nedanför! Kul att höra ni gillar den som den är och vad ni vill se mer av :) On another note har jag min nya hatt på mig idag.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Var har du köpt din hatt? Älskar den :)

Svar: H&M! :)
Kitten Black

2013-09-20 @ 17:12:16
Postat av: catarina

snygghaaaatttt<3wherefrom?:)

Svar: Tack söt <3 Hitta den på H&M :3
Kitten Black

2013-09-20 @ 22:54:17
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: Bunny Therése

Fint med hatt!!

Svar: Tihi <3
Kitten Black

2013-09-21 @ 10:30:28
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0