{Foto Arkivet} Kolmårdens Djurpark

Drar ju till Kolmårdens djurpark imorn så tyckte det var passande med en blick tillbaka i foto arkivet! Alla bilder ovanför är tagna på Kolmården. Jag kan stå över 2 timmar i sträck bara hos tigrarna och fota. Ska dock ta med mig stativet i år, har alltid lämnat det hemma av lathet (vilket är b för det väger typ inget och går att fälla ihop så det får plats i ryggan) och har ångrat mig varje gång.
 
Kommer nog upp fler "foto arkivet" inlägg, hoppas på det ska kick starta mitt fotande lite så ber om ursäkt i förväg ifall det blir lite repeat på det! ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad roligt!!! Och vilka underbara bilder med :D

Svar: Tack tösen!! :3
Kitten Black

2013-09-06 @ 17:54:49
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/
Postat av: Pastel Darlin'

Alltså. Dör så söta. Djur. Åh. <3

Svar: hihi ^^
Kitten Black

2013-09-06 @ 19:14:26
URL: http://pasteldarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0