{{ Blogger Tips: }} Utkast

Ett av mina största tips när det kommer till att blogga...ett ord hörni: Utkast! 
Jag använder mig nästan dagligen av utkast och just därför kan jag hålla bloggen igång även när jag är på jobbet. Är bara att logga in och klicka publicera! Använder mig av det när jag inte jobbar heller. För det mesta handlar det om inspo inlägg, film m.m. Lite svårt med the personal stuff som updates osv men man kan förbereda dom också! Kommer också bra till att förbereda och skriva allt som ska skrivas (tutorials osv) innan man klickar bild(er) till inlägget, är det bara att fixa in bilden vid text and it's good to go.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaaa du vad vore bloggen utan utkastet... Tom, haha!

Svar: Haha men typ xD Eller 99% mindre update!
Kitten Black

2013-09-24 @ 14:04:36
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0