{{ 09:12 }}

Ni vet såna dagar då man har 1 miljon saker att göra men inte tid till allt? Det är mitt liv just nu. Och igår när jag var och kollade på lägenhet så slog tanken mig "Hur i helvete ska jag hitta tid till att flytta när det väl är dags?" men allt löser sig till slut! Var en riktigt nice lägenhet så håller tassarna extra hårt för denna men we'll see. Som vanligt försöker jag inte hoppas för mycket för att förhindra ett större breakdown...Borde ha svar till nästa vecka!
 
Ska snart knalla till kontoret, använder min nya fina läderjacka pappa kom hem med åt mig i söndags hihi. Den är så jävla fin. Och luktar så himla gott hehe. Får lite Dean Winchester känsla över den av någon anledning, plus i kanten! Är för övrigt inne på migrän dag 4, har smygit runt sedan mitt anfall i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0