{{ Watched // THOR: The Dark World }}

Ja, vad kan jag säga om denna film? Inte mycket då jag ej vill köra spoilers i bloggen haha. Har sett fram emot den as länge och jag är så jävla nöjd! Holy shit vad bra den är! Loki är en av mina favoritkaraktärer ever bland Marvel filmerna och Tom Hiddleston fortsätter imponera skiten ur mig! Helt klart en av top 3 filmerna för i år, försöker bestämma om den är bättre än Iron Man 3 men vette fan...dom kanske får dela första plats.
Har du sett den? Vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Har inte sett filmen, men säger bara en sak; hothothot.

Bloglovinbyte? ♥♥

2013-11-02 @ 16:37:10
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0