{{ Creepy Cute Supplies // Beställning }}

Suttit (eller sitter än hehe) på Etsy och beställer hem lite nytt material till mig själv. Känner hur det kliar i skapar delen i mig. Vilket är nice för är ett bra tag sedan jag hade sådant skapar sug. Lite av det jag klickat hem än så länge, borde ramla ner i lådan senast nästa vecka! Hm, en del av rubriken skulle va ett jävligt nice supply shop namn...Ja, först till kvar säger jag bara då jag själv ej kan göra något av namnet haha. Blir ni inspirerade?

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint men, vad är det?:3

Svar: Flatbacks/Cabochons :) Dom används mest för sådant som decoden ^^
Kitten Black

2013-11-26 @ 20:37:38
Postat av: Christina

Inspirerande :) Vill också pyssla nu. Kommer du göra och sälja här på bloggen?

Svar: :) <3 Vet inte än, har funderingar på att börja sälja liiiite igen så får se ^^ Om inte annat går det alltid att göra tävlingar :P
Kitten Black

2013-11-28 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0