{{ and if i could claw this pain out i would do so with no hesitation }}

Dagen började med några timmar på kontoret sen efter lunch gick jag tillbaka hemåt för att kolla på lägenheten som visades idag. Kommer nog ej få denna heller och är så jävla trött på skiten. Blev mer jobb efter det.
 
Jag är så trött på att ha så ont inom mig hela tiden. Även när jag har en bra dag eller stund gör det ont för jag inte känner mig värd dom stunderna. I mina ögon är jag mindre värd än en flugas skit på en skithög typ. Och det gör mig så jävla ledsen. Nu blev jag kanske lite brutalt ärlig här men...jag behövde bara skriva av mig lite. Om jag kunde bara kloa mig in, kötta mig igenom allt och få tag på det där onda, den där delen av mig som hatar så jävla mycket, som inte funkar som den ska, hade jag gjort så utan tvekan. Ta risken för att blöda till döds i processen.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag är jätte bra att skriva av sig till, om man behöver! <3

Svar: Tack, det betyder! <3Och jag säger samma sak till dig! Är bara att knacka lite om du behöver någon att skriva av dig till oavsett ämne <33
Kitten Black

2013-11-13 @ 21:49:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0