{{ oh sunny daaays }}

Nice dag idag! Tog en fika på stan, snacka lite och hängde vilket är ovanligt för mig. Men mitt mål speciellt nu i vår & sommar är att komma ut mera! För jag har börjat isolera mig ifrån aktiviteter och andra personer för mycket. Så att gå ner på stan, även på en ledig dag, och ta en fika, även om jag trivs i personens sällskap, just nu är jävligt jobbigt för mig. MEN jag vet att om jag "övar" blir det lättare för varje gång. För övrigt verkar vi ha hoppat över våren och fått sommar direkt (?) vilket jag inte klagar på hehe.
 
Nu ska jag greppa min chipspåse + cola och dra på en film. Ska nanna kudden tidigt idag då jag ska till Stockholm imorn för att träffa min finaste Wolf Twin! Är så jävla pepp! Vi har inte träffas sedan årsskiftet och jag dör inombords när vi är ifrån varandra. Så imorn ska vi shoppa loss i Stockholm medans vi får några timmar ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0