{ knäpp kanin + måndag }

Bjuder på en bild på knäpp kanin! Måndag. Åh måndag...jag hatar måndag som vi alla redan vet. MEN denna måndag gick det ovanligt lätt att ta sig upp ur sängen. Kan va för det redan imorse runt 7-tiden var 16 grader ute (!) och ska visst bara bli varmare närmaste dagarna hehe. Eller som igår när man kunde gå ut i linne för det fortfarande var 15 grader vid 21.00. VÅR JAG HAR SAKNAT DIG! Måste få tid över till att fota allt fint med kameran.
 
Men just nu ska jag packa väskan och knalla ner till kontoret! Det är full rulle på jobbet och jag misstänker lite övertid/skifta timmar innan ledig dag på torsdag. Så om jag försvinner lite vet ni varför :) Ciao darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0