{{ Evil Trinity }}


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har aldrig hört talas om klädkedjan... Vilken är adressen? :)

Svar: Den lanserades för några dagar sedan bara :) ...shit kommer så klart inte ihåg men googla Evil Trinity så borde den komma upp! :)
Kitten Black

2013-05-24 @ 21:05:10
Postat av: Anonym

Jag har en fråga: Vad har hänt med WolfHeart Shop? Du har inte skrivit någonting om den sedan i Juni 2012. Har du lagt ner den? Om ja, varför?

Svar: Jag har inte samma tid över längre då jag jobbar 100%. Så hann inte med helt enkelt. Internationella posten krånglade som fasen också men bestämde mig för att pausa i Sverige också. Så tyvärr gav jag upp det för stunden :(
Men är det så man vill ha nåt är det bara att hojta till så hittar man alltid en lösning :)
Kitten Black

2013-05-24 @ 21:19:32
Postat av: Anonym

Jag har en fråga: Vad har hänt med WolfHeart Shop? Du har inte skrivit någonting om den sedan i Juni 2012 (tror jag). Har du lagt ner den? Om ja, varför?

2013-05-24 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0