{ ebay shopping // scream fashion }

Lite av det jag handlat på Ebay denna vecka. Snubbla över Scream kläderna när jag gjorde förra Ebay tips inlägget och jag va tvungen att köpa både klänningen och leggings! Ghostface är fucking love, baby! Annars har det mest blivit smycken och hår accessoarer denna omgång :) Hej, jag är shopping beroende och Ebay är min bästa vän. Har handlat på Ebay i 4-5 år nu (om inte mer) och är fortfarande helt addict all over. Vänta...hade inte jag köpstopp?! ...ops...
 
Har ni några önskemål om Ebay Tips btw så är det bara att hojta till närsom i vilket inlägg som helst :) I shall do my best!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yey Ebaytips är alltid uppskattat :D!! Och fan vad grymma grejer du hittat hörru!

Svar: Kommer mer ;) Hehe tack! Jäkligt nöjd faktiskt ^^
Kitten Black

2013-05-31 @ 22:14:43
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, Scream!! Jag äälskar dom filmerna!
Jag har två frågor om Ebay, om du vill svara på dom:
2. Hur vet man vad frakten blir?
3. Har du alltid fått det som du beställt?

Svar: Jag med :3Svarar i ett inlägg idag / senast imorn! ^^
Kitten Black

2013-05-31 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0