{{ det är bara att plocka upp bitarna av sig själv och gå }}

Idag känner jag mest för att krypa ner i ett hål och dö. Har sovit skit fuck up och känner mig helt mörbultad :( Men det är bara att plocka upp bitarna av sig själv och gå mot kontoret! Har även psykologtid idag, tacka fan för det. Krigar inombords hur öppen jag ska vara här om den enorma svackan jag är nere i just nu och varit ett tag. Delvis för jag inte vill trigga någon där ute och sen för...jag vet inte det tar emot. Så nu frågar jag er, vad vill ni?

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Nej, nej kryp inte ner i ett hål och dö innan du har smakat de nya Singoalla kakorna! :)

Tänkte meddela dig en sak eftersom du brukar hälsa på rätt ofta i min blogg och det är att jag nu har bytt bloggadress. Min nya blogg hittar du här:
http://www.fames.se/missnaily

Stor kram på dig!

Svar: Ska köpa dom imorn! Måste ju provas när alla dör av lycka när dom smakat ;)
Tack för du hojta till! Föll för din blogg rätt snabbt och du verkar som en trevlig prick, så självklart hänger man med i flytten! ^^
Kitten Black

2013-05-16 @ 20:56:37
URL: http://www.fames.se/missnaily
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Köp 2 paket så slipper du ta en extra sväng till affären:) Kul att höra att du gillar min blogg:)

Svar: Hehe ok, ska hålla det i tankarna :P
Kitten Black

2013-05-16 @ 21:16:52
URL: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0