29 Mars 2013

Instagram: howlingwolfheart
Kvällen igår bjöd på thai mat ifrån bästa stället i stan. Vi kollade film, Gamer och Batman drog vi på :) Sen slappade vi mest, snacka lite. Idag drog vi förbi Ö&B där jag handlade massa onyttigt (lika bra att passa på är ju Påsk trots allt) och sen Rusta där jag hittade lite fina kuddar.
 
Just nu sitter jag och tar mig en kopp kaffe innan jag ska plocka undan lite. Tycker det är skönt att ha diskat + städat undan innan jag tar mig en lathets kväll. Tänker ta chansen nu när jag har ledigt ett par dagar ifrån jobbet och vila upp mig, hoppas på jag kan sova som jag ska bara. Inte så lätt med allt onda som rör sig inom en just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0