{{ Migraine From Hell and Back }}

Min dag gick ju då inte som planerat. Min plan var Psykologtid -> Kontoret men ca fem minuter in i terapin så kände jag första känningen och tänkte bara "Nej! Snälla!" och innan tiden gick ut hade jag migrän. Brukar känna någon liten varning innan men nu var det bara pang på, jävligt irriterande faktiskt! Så var bara att ta sig hem och kraschlanda i sängen :( Migraine from hell and back eller nåt! Men klicka in hos chefen och hon hade skrivit lite fint om mig. Så man får tacka och buga lite så där blygt! Hjälpte mitt groggy humör gå upp!! :)
 
Har nyligen käkat lunch och väntar nu på kaffet ska rinna klart. Petade på chefen över mailen så får se om hon har någon liten uppgift åt mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0