{{ johnny depp // wreck this journal }}

Fick även hem dessa skönheter igår ifrån Bokus! Johnny Depp: A Retrospective är en bok som handlar om filmerna han gjort genom åren, kom ut i år gemensamt med att han blev 50 år. Köptes på engelsk utgåva, of course. Och så en Wreck This Journal (!) som jag velat haft i år och dagar! Och nu äger jag äntligen en, riktigt kliar i fingrarna att köra igång med uppgifterna i den hihi! ^^
 
Men nu ska jag svepa i mig sista kaffe slurken sen greppa väskan och dra mot kontoret! Ska på mitt första kund besök idag hehe. Sen efter det blir det hem och jobba :) Och idag är det även sista arbetsdagen innan min semester. Känns lite knasigt...jag vet inte hur man har semester liksom.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad handlar Wreck This Journal om? :)

Svar: Det är inte en "läsbok" utan man följer instruktioner på saker man ska göra, kreativt :) Hela grejen går ut på att släppa all konstnärlig kontroll och förstöra dagboken ;) Kommer visa i bloggen medans jag kör på det själv :)
Kitten Black

2013-06-14 @ 10:15:57
Postat av: JULIA.

Åh, vart kan man hitta den boken?

Svar: Vilken? Båda går i varje fall att hitta på Bokus.se :)
Kitten Black

2013-06-14 @ 11:08:07
URL: http://juliasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0