{{ Tumblr Edits // Salvatore Brothers }}

TVD slog sig upp till tumblr status igår i form av edits, by moi of course. Igenom säsong 1 på The Vampire Diaries och jag har inte tröttnat, känns som jag måste säga tyvärr då det är blandade reaktioner bland folk att jag kollar in det haha. Jag älskar det! En del av mig fattar inte varför för det är lite to much drama för min smak...Det är Damons fel. Damon is to blame! Denna jävla karl till vampyr som jag vet är en karaktär får mig att fangirla så hårt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så less på det där, ibland kan vissa människor himla med ögonen när jag säger att jag älskar TVD eftersom de tycker det är fånigt eller whatevs, men jag menar då behöver de ju inte titta på det utan bara låta oss som gillar det njuta :) Och ELLERHUR! Ian/Damon är så vacker så det finns inte!

Svar: I know! Snacka om judgemental xD
Kitten Black

2013-12-06 @ 13:15:22
Postat av: ▲ Addie Hero ▲

Åh, Damon! Så-galet-snygg!

Svar: Ja, han är tok snygg den karln!
Kitten Black

2013-12-10 @ 23:53:48
URL: http://addiehero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0