{{ Owned by horoskopet! }}

Tänkte vara fräck och skjuta på flytt packandet en dag till men tji fick jag när jag läste tidningen imorse haha. Tyckte det var sånt klockrent horoskop. Men it's true! Jag får nycklarna i veckan som kommer och stor flyttandet kommer börja till helgen så jag borde ju faktiskt börja förbereda så gott som det går. Vet bara inte vart jag ska börja. Sen att jag mitt i allt upptäckte jag har glömt skaffa fler flyttkartonger är ju en annan sak. Blir att packa lite idag, köpa fler kartonger imorn och sen packa mer! Skärpning Kitten!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Det är så jäääkla svårt att packa! Man tycker man packat ner nått bra som man typ aldrig använder, sen går det nån dag och så tänker man aaah shit behöver ju den! Så måste man packa upp igen :(
Men börja packa typ sommarkläder och sånt, lakan och handdukar... och ja sånt som man inte använder varje dag. Ta badrum sist, haha!

Svar: Det som gör saken ännu värre är att jag halvt ska packa ner rummen jag har växt upp i! haha Då jag mellan landat hos föräldrarna. Är bara börja i något hörn och fortsätta därifrån I suppose ;) Tack för tipsen, tösen! <3
Kitten Black

2013-12-29 @ 10:00:00
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vill också flytta!:/

Svar: Det kommer en dag :) <3
Kitten Black

2013-12-29 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0