{{ my day today }}

Chef besök på kontoret, vinter sko jakt (som jag vann hehe), zipholders & dr phil i vinterkylan, svängde förbi syster med sin present för hon fyller år imorgon (och jag kunde inte hålla mig längre) och kollade lite stuff till framtida boet!
 
Imorgon skriver jag på kontrakt för lägenheten! Blir en tvåa på 59kvm som jag kommer flytta in i och göra till mitt hem. Har i princip mitt framtida sovrum klart i huvudet så får vi se med resten sen. Känns så jävla bra! Lyckan är stor och jag är hög på den! Kommer hamna nära stormarknader och fortfarande ha gångavstånd till jobb m.m så blir så bra så. Men vad som är bäst är att det kommer bli min alldeles egna lya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0