{{ Ledighets Uppgifter }}

Jag har två uppgifter denna ledighet!
  1. Flytt packa och förbereda så gott det går.
  2. Slappa gärnet och vila upp mig rejält!
Början av 2014 kommer vara full rulle. Kommer hända mycket i januari och ändras mycket i livet! Jobbet kommer vara race med grejer, delvis för att vi ska på Formex mitt i månaden och sen hantera Formex chocken efter mässan är slut. Privat ska jag flytta, nycklar hämtas 2 januari och möbler kommer hopefully redan fredagen den 3:de. Bredband ska beställas och allt annat ska beställas som inte redan är fixat...Vet inte riktigt hur allt ska gå ihop men det jag vet är att det löser sig :) Vilket är huvudsaken oavsett hur jag kommer dit. Jag ser fram emot att lämna år 2013 bakom mig, det har varit ett extremt jobbigt år.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Kuuuuul!! :D

Svar: Ja och behövligt! :P
Kitten Black

2013-12-23 @ 11:36:30
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0