{{ And The Rain Keeps Falling Down }}

Då jag har legat i smärtor onsdag-fredag så var idag första gången sedan måndags kväll jag var ute. Eftersom tisdag betydde julafton och då är det lathets-dag i min familj! Men idag var jag smärtfri så tog mig en promenad i regnet och svängde förbi Coop på vägen hem, strosade runt bland odlings grejerna som kommit in och byggavdelningen, hittade fint pappers-grejs som jag kommer ha användning av sen när jag ska göra om möbler m.m. Leopardmönster, det gillas starkt hehe! Love it!
 
Någon som har efarenhet av "kontakt papper"? Är like papper med klisterbaksida man kan dra på skåp, möbler osv.

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att du mår bättre!:) Vad var det för smärtor?:3

Svar: Först var det migrän anfall och efter det 2 dygns extrem mensvärk :/
Kitten Black

2013-12-29 @ 13:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0