{{ Saturday Plans }}

Idag ska jag se en film som jag sett fram emot rejält, som inte är en Marvel film! Nämligen World War Z. Jag ÄLSKAR zombies, like a boss. Men har hört väldigt gott om denna film även ifrån dom som inte är så mycket för zombies vilket gör mig mer pepp. Mr Wookie hämtar upp mig ett par timmar innan filmen börjar ikväll. Så vi ska käka lite på Burger King efter vi hämtat ut våra biljetter.
Innan det är dags för det så ska jag kicka back and relax. Hade en väldigt jobbig dag igår, psykiskt, vilket innebar världens största ångest attack på länge plus en hel del tårar. MEN jag jobbade hemma som varje fredag så funkade ändå...Bara det jag åkte på migrän efter det och jag känner mig lite nere idag. Sånt är livet!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Tack! :)

2013-08-10 @ 11:09:28
URL: http://fames.se/geekisthenewcool/
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Haha är också mycket kräsen, finns måååånga anime jag kasserat när min pojkvän tipsat om dom :P Kramisar Carro

2013-08-10 @ 12:06:25
URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0