{{ monday morning and baby I am dead }}

Nej men shoppa loss lite på nagel delen kanske när man beställer Castiel tishan? Asså kolla nagellacken! Helt sickly awesome fan! Jag ska ha minst två, måste provas! Nail Stripsen...jäkligt sugen på Robin stripsen men jag har ingen talang what so ever för att sätta på såna där så ja...fina men vore pengar i sjön haha. Får se!
 
Mår lite bättre idag, tror jag är feberfri på riktigt idag...då jag andra dagar trott/inbillat mig det men haft fel. Did I tell you att jag hatar vara sjuk och sängliggandes haha (know I have en miljon gånger)? Är hängig och borde nog stanna hemma en extra dag men envis (och dum) som jag är tänker jag gå till kontoret idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån? :)

Svar: hottopic.com !! :)
Kitten Black

2013-08-19 @ 11:35:13
Postat av: Ang

Vaaaart hittade du nagellacken? Är inne i en redig nagel-period just nu och de där såg ju underbara ut!

Svar: hottopic.com !! :)
Kitten Black

2013-08-19 @ 11:43:44
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0