{{ Kitten Svarar }} Vad jobbar jag med?

Jag jobbar på ett företag som bedriver grossistförsäljning! Vi importerar och designar barnsmycken/accessoarer i Sverige. Storsäljaren hos oss är namnarmband som blivit en awesome succee ^^. Vi har även Zipholdern som är en uppfinning av min underbara chef. Så ni som går in på tex JC eller Cheap Monday, det är en stor chans jag har tillverkat förpackningen om ni köper en hehe. Mitt jobb inom allt nu mera är administrativt. Jag registrerar ordrar som kommer in, som sen packas och skickas ifrån vårat Stockholms kontor. Jag registerar fakturor så dom kommer iväg osv. Jag har även hand om produkt fotografering, underhålla hemsidor så som våran egen men också sociala medier min chef är på, som hennes blogg m.m. Om vi ska komma till titlar så är jag kontorschef i Nyköping. Vilket för mig känns som liiite för stort ord att använda haha.
 
Har även 2 praktikanter hos mig som tillverkar det mesta inom pärling och så klart zipholders när vi får in en order. Själv får jag göra zipholders när det är en stor order men finns inte så mycket tid över för mig idag att pärla armband eller göra ringar. Gör det bara desto roligare när jag väl får chansen dock ^^
 
Jag är extremt tacksam över denna chans jag fick för över 2 år sen när jag knallade in och sökte praktik plats. Jag har växt så otroligt mycket inom efarenhet men mest av allt i mig själv. Jobbet är min absoluta flykt ifrån hemskheter som min depression. Det finns inga ord för hur tacksam jag är till min Lisa. Och jag tänker kalla henne min Lisa för hon är inte bara min chef, hon är familj. Så har fått en underbar vän för livet på köpet vilket jag är evigt tacksam för. Jag hade ärligt talat ej funnits kvar om det inte vore för henne och mitt jobb. Så tack om du läser detta! Tack för du alltid peppar mig och ger mig beröm. Tack för du tror på mig på sådant sett nästan ingen har gjort.
 

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Tack för att du svarade, sjukt intressant och underbart att du trivs med ditt jobb samt har en så underbar chef, hoppas jag också får det som du i framtiden :) Kramisar Carro

Svar: Ingen fara! :) Pratar mycket om mitt jobb men har konstigt nog aldrig sagt vad exakt det är jag gör tills nu hehe :P Hoppas jag med, är underbart! ^^ Kram!
Kitten Black

2013-09-01 @ 12:18:13
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Låter ju kul ju!

Svar: Ja, det är nice faktiskt! ^^
Kitten Black

2013-09-01 @ 16:01:43
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: The Boss

:-) Jag blir både rörd och glad. Det är inte så svårt att tro på någon som är så bra och duktig som du är. Du är en underbar person och du gör ett fantastiskt jobb. Du är familj. Jag är din Lisa och du är min Linda. Vi är ett jäkligt bra team, se upp världen!

Svar: Kram! <333 Vi är bästa teamet och kommer ta över världen på vårat egna sätt!
Kitten Black

2013-09-02 @ 11:43:06
URL: http://lisasjovall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0